Manfaat untuk sekeluarga - Minyak Herba Asmak


 Sejak dah berumur ni makin kerap sakit-sakit badan. Nak buat kerja berat sangat pun malam nanti nak tidur sedialah sakit-sakit badan. Dah lebih 2 bulan saya susah nak tidur malam. Nak mengiring ke nak betulkan posisi tidur pun tak selesa. 


Alhamdulillah, sejak seminggu yang lepas tidur saya makin lena. Nak tahu tak apa rahsianya ? 

Saya guna Minyak Herba Asmak. Saya terjumpa iklan Minyak Herba Asmak di Facebook. Masa tu terasa nak mencuba untuk anak saya yang dua tiga hari ni asyik batuk-batuk. Bila dah borak-borak dengan seller rupanya boleh guna jugak untuk sakit-sakit badan. Masatu entah lah nak percaya ke tidak. Sebab banyak sangat kegunaanya untuk satu minyak. 


ANTARA KELEBIHAN MINYAK HERBA ASMAK :

✅Bayi yang baru lahir terkena batuk dan selsema 

✅Kanak-kanak yang sembelit dan kembung perut serta buasir

✅Pesakit Asma yang sentiasa perlukan bantuan pernafasan

✅Masalah resdung, gatal mata, hidung dan telinga

✅Pening kepala dan loya serta lenguh-lenguh sendi.

✅Luka-luka kecil serta gigitan serangga

✅Dan lain-lain penyakit


Itu yang saya grab 2 botol 30ml. Senang. Satu kasi anak, satu saya bawak tidur. Selesanya bila sapu di belakang badan dan kawasan pinggang. Berangin je rasa. Hari pertama guna je dah lena tidur saya. 

Terima kasih Minyak Herba Asmak. 🥰




Comments

Popular posts from this blog

Seronoknya dapat makan seafood 😋

Adik kembung perut