Minyak herba Asmak sangat membantu buat ibubapa yang ada anak kecik 🥰

 


Bayi saya sejak ada Minyak Herba Asmak dah tak susah lagi nak tidur malam. Sebelum ni alahai, penatnya saya dan suami bergilir malam-malam bangun nak menjaga si kecil. Kadang-kadang menangis tak henti-henti. 


Saya cukup berterima kasih pada sahabat yang mengesyorkan saya Minyak Herba Asmak. Bukan si kecil je guna, saya dan suami pun turut sama menjadi pengguna setia Minyak Herba Asmak. Ingatkan memang minyak khas untuk bayi saja rupanya banyak lagi kegunaan lain Minyak Herba Asmak ni.


ANTARA KELEBIHAN MINYAK HERBA ASMAK :

✅Bayi yang baru lahir terkena batuk dan selsema 

✅Kanak-kanak yang sembelit dan kembung perut serta buasir

✅Pesakit Asma yang sentiasa perlukan bantuan pernafasan

✅Masalah resdung, gatal mata, hidung dan telinga

✅Pening kepala dan loya serta lenguh-lenguh sendi.

✅Luka-luka kecil serta gigitan serangga

✅Dan lain-lain penyakit



#minyakherbaasmak

Comments

Popular posts from this blog

Seronoknya dapat makan seafood 😋

Adik kembung perut